Vind jouw nieuwe baan
Groen Uitzendburo is sinds 1995 hét uitzendbureau van Nederland voor werk in het groen.
Vertrouwd door:
Groei kansen
Wat je kunt verwachten van Groen Uitzendburo
- Jouw werkgeluk is onze missie
Samen vinden we een werkplek waar je elke dag met plezier naartoe gaat.
- Meer dan 25 jaar ervaring
Sinds 1995 helpen we mensen in de groensector aan hun droombaan.
- Persoonlijk en betrokken
We luisteren naar jouw wensen en vinden een baan die je energie geeft.
Ervaringen van mensen
Boris Jassen
Hele fijne organisatie, wanneer je als boomverzorger aan de slag wilt gaan is dit absoluut een aanrader!
Leo Rhodenborgh
Goede ervaring met dit uitzendburo. Vriendelijke mensen die de markt kennen. Na vele jaren werken in de IT heb ik een switch gemaakt naar het hoveniersvak. Hierbij heb ik bij Groen Uitzendburo aangeklopt en ben ik in de cursus Aankomend hovenier gestapt. Via Groen Uitzendburo ook een leuke baan gevonden. Mooie start voor dit nieuwe begin! Dank daarvoor!!
Jerry de Boon
Een professioneel uitzendbureau. Door dit uitzendbureau heb ik uiteindelijk een vast contract gekregen. De communicatie is top, het systeem om je uren in te vullen is gemakkelijk en overzichtelijk. En niet te vergeten, ze zijn erg behulpzaam!
Geldergroen Apeldoorn
Ik kan Groen Uitzendbureau ten zeerste aanbevelen! Ze leveren uitstekende service, zijn vriendelijk en denken mee. Ze hebben mij geholpen aan een geweldige opdrachtgever waar ik echt enthousiast over ben. Het team is zeer professioneel en behulpzaam – vanaf het eerste contact tot aan de uitvoering.
Ze begrijpen mijn wensen en hebben de perfecte match gevonden met een bedrijf/opdrachtgever dat past bij mijn vaardigheden en interesses. Dankzij Groen Uitzendbureau heeft mijn carrière echt een nieuwe impuls gekregen. Ik ben erg dankbaar voor hun inzet en kan hen niet genoeg bedanken voor hun geweldige diensten!
Nigel daalen
Tijdens het werken voor het bureau. Heb ik geen klachten gekregen. Heb mij geld altijd op tijd gekregen. duidelijk systeem om je uren in te verwerken. als je vragen hebt wordt er snel op geantwoord en wordt regelmatig contact gemaakt om te vragen of het werken nog leuk is en hoe het gaat op werk.
Peter Van den Bos
Sinds enkele maanden ben ik werkzaam voor Groen Uitzendburo BV. Een mooi uitzendbureau dat graag meedenkt met hun toekomstige medewerkers. Dit bleek al tijdens het eerste (kennismakings)gesprek. Er wordt geluisterd naar je wensen, je kunt zelf aangeven hoeveel uur je wilt werken en wat voor bedrijf je zoekt.
De medewerkers zijn zeer deskundig en weten erg veel van de hoveniersbranche. Door de samenwerking met het opleidingscentrum De Groene Veluwe zijn er genoeg opleidingsmogelijkheden en cursussen die je kunt volgen. Groen Uitzendburo is zeker een aanrader als je wilt werken in de hoveniersbranche!
Xander Schaagen
Ik heb bij meerdere uitzendorganisaties gezeten, maar Groen Uitzendbureau is een top uitzendbureau. Alles is duidelijk en overzichtelijk. Duidelijke afspraken en een fijn bureau om voor te werken.
Ik kom uit de groensector en zou Groen Uitzendbureau iedereen adviseren. Geen gedoe en gezeur. Gewoon een nuchter bedrijf met een serieuze aanpak.
Dank jullie wel voor de fijne samenwerking. Dankzij jullie heb ik een mooie toekomstige baan. Echt super tevreden, niet alleen voor mij, maar ook voor mijn collega.
Kevin Jansen
Dankzij dit uitzendbureau ben ik reeds 5 weken werkzaam bij een fantastisch bedrijf. Iedereen die in de groene sector aan de slag wil en/of een doorstart wil maken op het gebied van werk, raad ik aan de samenwerking met de mensen van dit uitzendbureau aan te gaan.
Tijdens het kennismakingsgesprek voelde ik een oprechte interesse en inzet van Joris, een van hun medewerkers, die mij na een week al in contact bracht met het bedrijf waar ik nu met veel plezier werk. De rondleiding in Epe maakte mij duidelijk hoe bijzonder dit uitzendbureau is. Zoals ook beschreven staat op de website, is daar namelijk een samenwerking gaande tussen het hoveniersbedrijf, studiecentrum en Groen Uitzendburo.
Zij versterken elkaar en de uitzendkracht heeft hier baat bij, want die kan zichzelf bijvoorbeeld doelgericht en professioneel ontwikkelen via opleidingscentrum Groene Veluwe. De ondersteuning die ik krijg van Joris vind ik nuttig. Deze ervaar ik als opbouwend en toekomstgericht.
Toine Bastmeijer
Op dit moment volg ik de opleiding ETW bij De Groene Veluwe. Het is een superfijn bedrijf dat veel persoonlijke aandacht heeft voor zijn uitzendkrachten en leerlingen. Ze staan altijd voor je klaar en denken graag met je mee. Tot heden erg tevreden dus!
Milan Jonker
Hallo, ik ben Milan Jonker. Ik volg een opleiding ‘In het groen’ en sinds kort loop ik stage bij Van Triest Hoveniers via Uitzendbureau Groen. Ik heb het enorm naar mijn zin en ben heel goed ondersteund door de jobcoach. De mensen met wie ik werk begeleiden mij goed en ik kijk altijd uit naar de stagedagen. Ik heb onlangs ook een opleidingsdag voor de minigraafmachine gevolgd en het certificaat gehaald. De dag was goed geregeld met fijne instructie. Kortom, mijn plek gevonden.
Mike Plattel
Dit is een TOP uitzendbureau, eentje die tijd neemt voor (toekomstige) werknemers en echt hun best doet om je op de juiste plek te plaatsen. Joris heeft mij heel goed geholpen bij het vinden van een baan. Ik bedank het hele team vriendelijk en wie weet doe ik in de toekomst nog opleidingen en/of cursussen via jullie.
Martin Schmidt
Sinds 3 jaar werkzaam voor Groen Uitzendburo, alleen maar goede ervaringen en veel geleerd over werken in het groen. Het uitzendbureau is altijd bereikbaar om eventuele problemen op te lossen. Ze denken met je mee en gaan in overleg de voor jou juiste baan uitzoeken. Prettig is ook de lage drempel door middel van cursussen, waardoor je prima kunt switchen als je geen achtergrond hebt in het groen. Niets dan lof… ik vermaak me best, buiten, fijne collega’s en een prima ondersteuning van dit hele team.
Seger Koenders
Begonnen als iemand met totaal geen ervaring in het groen, was Groen Uitzendbureau zeer betrokken bij alle stappen in het zoeken en houden van werk. Joris heeft mij met van alles geholpen en ik kon altijd bij hen terecht voor vragen en steun. Een zekere aanrader voor iedereen die als uitzendkracht wil vorderen of beginnen in het groen!
Wessel Brouwer
Ik heb heel veel goede dingen te vertellen over dit bedrijf, maar ik probeer het kort te houden. Ik werk nu bijna een jaar voor dit bedrijf en ik heb het nog nooit zo erg naar mijn zin gehad. Ik werd mijn eerste dagen al super fijn en hartelijk ontvangen. Ook de communicatie met dit bedrijf is echt super.
Ze helpen je overal bij als je vragen hebt en de mensen binnen dit bedrijf zetten zich met alles wat ze kunnen voor iedereen in. Ook als je een tijd voor dit bedrijf werkt, blijven ze hun best doen om alles zo goed mogelijk te doen en te regelen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden die op zoek is. Ik ben het bedrijf super dankbaar en de mensen die zo hun best doen. Ik hoop dat meer mensen over een tijd een goede review kunnen schrijven over dit bedrijf!
Frans Geels
Het beste uitzendbureau voor hoveniers en voor mensen die in het groen willen werken. Mij hebben ze al eens bemiddeld naar een vaste baan; ik mag nu voor de tweede keer voor ze aan het werk.
Ramon van de Kolk
Heel fijn uitzendbureau! Doen hun uiterste best om werk voor je te vinden, bieden cursussen aan om verder te groeien en er is persoonlijke aandacht voor je. Goede tijd gehad toen ik voor Groen gewerkt heb!
Matthieu van der Stok
Groen heeft een fantastisch ETW-traject opgezet, waarmee je een hele mooie switch kunt maken naar het groen. Joris en Hans zijn zeer vriendelijk en blijven in oplossingen meedenken bij onvoorziene omstandigheden. Ik heb al het contact als zeer prettig ervaren.
Julian de Jongh
Uitzendbureau dat snel dingen regelt en alles is goed geregeld qua voorwaarden.
Marlon
Zelf heb ik een uitstekende ervaring met Groen. Korte lijntjes, vlotte reactietijden, gelijkwaardige opstelling, advies en hulp waar nodig, bereidheid om oplossingsgericht mee te denken, enzovoorts. Uiterst hartelijk, communicatief en betrokken personeel.
Na omzwervingen op de arbeidsmarkt kreeg ik van Groen de kans mij te laten omscholen tot boomverzorger en mede dankzij hun bemiddeling heb ik het traject met succes af kunnen sluiten. Omdat zij potentie herkennen en kansen gunnen, heb ik een echt vak mogen leren. Daar heb ik geen moment spijt van hoeven hebben; ik ben nog steeds in mijn nopjes met het gekozen werk. Als er van beide kanten een actieve houding, inzet en een positieve, welwillende houding wordt getoond, heb je een uitmuntende intermediair aan Groen Uitzendbureau! Ik heb van ontvangst tot afronding van het traject veel steun aan ze gehad. Werkelijk een fantastische ervaring!
Wouter Strik
Groen Uitzendburo heeft een persoonlijke en open benadering. Iedereen is makkelijk bereikbaar via telefoon of app. Ze denken met je mee met wat je wilt en wat je nodig hebt. Je kan er jezelf ontwikkelen en doorgroeien in de groene sector, doordat ze cursusmogelijkheden aanbieden.