Vind jouw nieuwe baan
Groen Uitzendburo is sinds 1995 hét uitzendbureau van Nederland voor werk in het groen.
Vertrouwd door:
Groei kansen
Wat je kunt verwachten van Groen Uitzendburo
- Jouw werkgeluk is onze missie
Samen vinden we een werkplek waar je elke dag met plezier naartoe gaat.
- Meer dan 25 jaar ervaring
Sinds 1995 helpen we mensen in de groensector aan hun droombaan.
- Persoonlijk en betrokken
We luisteren naar jouw wensen en vinden een baan die je energie geeft.
Ervaringen van mensen
Boris Jassen
Hele fijne organisatie, wanneer je als boomverzorger aan de slag wilt gaan is dit absoluut een aanrader!
Jerry de Boon
Een professioneel uitzendbureau. Door dit uitzendbureau heb ik uiteindelijk een vast contract gekregen. De communicatie is top, het systeem om je uren in te vullen is gemakkelijk en overzichtelijk. En niet te vergeten, ze zijn erg behulpzaam!
Tim Bos
Ik heb mij ~3 weken geleden aangemeld bij dit uitzendbureau. Ik werd dezelfde dag nog gebeld om alles op orde te maken, met direct een benadering over een potentiële baan in Duitsland. Dit werd helaas niet de realiteit. Echter, werd ik direct weer benaderd over een baan in Nederland en deze baan heb ik na 6 dagen (met het weekend ertussendoor) wachten vandaag binnen!
Ik ben erg tevreden met de hulp die ik van het Groen Uitzendburo heb gekregen, omdat het snel, helder en professioneel is. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen omtrent je potentiële baan en alle zaken worden tijdig en netjes geregeld.
Al met al, als je werk in het groen zoekt, een echte aanrader!
Claudia van Moorsel
Ik ben nieuw in de groene sector en heb dus geen vergelijkingsmateriaal, maar ondanks dat is het overduidelijk dat dit een heel bijzonder uitzendbureau is. Ze zijn zeer betrokken en vriendelijk en zorgen ervoor dat je als uitzendkracht aan het juiste bedrijf wordt gekoppeld. Ik beveel het dus van harte aan!
Xander Schaagen
Ik heb bij meerdere uitzendorganisaties gezeten, maar Groen Uitzendbureau is een top uitzendbureau. Alles is duidelijk en overzichtelijk. Duidelijke afspraken en een fijn bureau om voor te werken.
Ik kom uit de groensector en zou Groen Uitzendbureau iedereen adviseren. Geen gedoe en gezeur. Gewoon een nuchter bedrijf met een serieuze aanpak.
Dank jullie wel voor de fijne samenwerking. Dankzij jullie heb ik een mooie toekomstige baan. Echt super tevreden, niet alleen voor mij, maar ook voor mijn collega.
Julian de Jongh
Uitzendbureau dat snel dingen regelt en alles is goed geregeld qua voorwaarden.
Kris Kraaijenbrink
Groen Uitzendbureau heeft voor mij een hele passende en leuke baan gevonden waar ik echt blij mee ben! Ik heb ook verschillende cursussen gevolgd bij hen op locatie in Epe en dat is ook allemaal prima geregeld. Verder bieden ze een luisterend oor en denken ze goed met je mee, dus al met al ben ik dik tevreden.
Jurriaan Kuijs
Beetje last minute gevraagd of ik nog kon instromen met de opleiding tot boomverzorger (ETW). Direct heel enthousiast en behulpzaam contact en snel aan het werk gezet. Goed geholpen met de financiële uitdagingen en relatief snel aan het werk gezet ook!
Karsten blok
Goed uitzendbureau om je te laten plaatsten bij een groenbedrijf. Begeleiding en communicatie is dik in orde en ze zijn erg behulpzaam.
Ruben Brancart
Sinds enkele maanden een zeer fijne samenwerking met dit uitzendbureau. Ze hebben een professionele aanpak en verstand van zaken binnen het vakgebied. Het is ook een uitzendbureau dat openheid geeft over het verloop en de stand van zaken. Daarnaast hanteren ze een zeer persoonlijke aanpak; je voelt je geen nummertje binnen de organisatie. Ook bieden ze je de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen door cursussen en workshops.
Alex van Heumen
Een fijn bedrijf/uitzendbureau, waarbij je snel geholpen wordt aan de hand van wat je kunt en wat je wilt. Daarnaast helpen ze je vlot als je vragen hebt en geven ze uitleg waar je die wilt. Zelf heb ik nu via Groen Uitzendbureau een bedrijfsauto mogen gebruiken. Ook staan er binnenkort twee cursussen op de planning via een scholingsbudget vanuit het uitzendbureau.
Peter Hilgersom
Na 12 jaar achter een bureau gezeten te hebben, wilde ik met mijn handen het groen in. Groen Uitzendburo heeft voor mij zoveel betekend om deze stap werkelijkheid te kunnen maken. Ook nadat de eerste stageplek geen goede match was, werd er gelijk gekeken naar nieuwe mogelijkheden.
Naast de professionaliteit verbaasde het mij dat je bij Groen echt als persoon wordt behandeld. Niet als ‘doorsluis cijfertje voor de statistieken’. En, wie je ook spreekt, iedereen kent je en is van jouw situatie op de hoogte, ook al is het niet je primaire contactpersoon. Geweldig!
Dave Coenradi
Een zeer sociaal en goed uitzendbureau. Salaris is altijd op tijd, en er is een goede regeling voor werkschoenen en/of kleding! Een juiste sfeer is zeer van belang, en die is er. Samen tot oplossingen komen zijn ze bereid. Elk jaar proberen ze twee keer na werktijd te bellen om te vragen hoe het gaat, en soms komen ze langs op je werk om ook persoonlijk contact te houden en dingen bespreekbaar te maken. Echt een uitzendburo dat zijn groei verdient!
Cursussen die vergoed worden, oftewel doorgroeimogelijkheden in een breed bereik. Zelfs zonder ervaring kun je deze opdoen, dus hou je van tuinieren, dan raad ik Groen Uitzendburo aan! De eigenaren en werknemers mogen trots zijn op wat ze samen hebben bereikt! Chapeau!
Matthieu van der Stok
Groen heeft een fantastisch ETW-traject opgezet, waarmee je een hele mooie switch kunt maken naar het groen. Joris en Hans zijn zeer vriendelijk en blijven in oplossingen meedenken bij onvoorziene omstandigheden. Ik heb al het contact als zeer prettig ervaren.
Wouter Strik
Groen Uitzendburo heeft een persoonlijke en open benadering. Iedereen is makkelijk bereikbaar via telefoon of app. Ze denken met je mee met wat je wilt en wat je nodig hebt. Je kan er jezelf ontwikkelen en doorgroeien in de groene sector, doordat ze cursusmogelijkheden aanbieden.
Marlon
Zelf heb ik een uitstekende ervaring met Groen. Korte lijntjes, vlotte reactietijden, gelijkwaardige opstelling, advies en hulp waar nodig, bereidheid om oplossingsgericht mee te denken, enzovoorts. Uiterst hartelijk, communicatief en betrokken personeel.
Na omzwervingen op de arbeidsmarkt kreeg ik van Groen de kans mij te laten omscholen tot boomverzorger en mede dankzij hun bemiddeling heb ik het traject met succes af kunnen sluiten. Omdat zij potentie herkennen en kansen gunnen, heb ik een echt vak mogen leren. Daar heb ik geen moment spijt van hoeven hebben; ik ben nog steeds in mijn nopjes met het gekozen werk. Als er van beide kanten een actieve houding, inzet en een positieve, welwillende houding wordt getoond, heb je een uitmuntende intermediair aan Groen Uitzendbureau! Ik heb van ontvangst tot afronding van het traject veel steun aan ze gehad. Werkelijk een fantastische ervaring!
Arjen Bezemer
Een paar jaar zeer tevreden voor Groen Uitzendburo gewerkt. Zelfs in de lastigere tijden hadden ze toch altijd snel werk voor me gevonden. Het contact is altijd makkelijk en vriendelijk geweest.
Erwin Poll
Sinds maart begonnen bij Groen Uitzendbureau aan de slag te gaan. Fijne mensen die meedenken en eventueel diverse cursussen aanbieden. Goede begeleiding van de mentor door te bellen of te appen en regelmatig langs te komen. Uitbetaling salaris op tijd. Al met al ben ik zeer tevreden.
Toine Bastmeijer
Op dit moment volg ik de opleiding ETW bij De Groene Veluwe. Het is een superfijn bedrijf dat veel persoonlijke aandacht heeft voor zijn uitzendkrachten en leerlingen. Ze staan altijd voor je klaar en denken graag met je mee. Tot heden erg tevreden dus!
Wessel Brouwer
Ik heb heel veel goede dingen te vertellen over dit bedrijf, maar ik probeer het kort te houden. Ik werk nu bijna een jaar voor dit bedrijf en ik heb het nog nooit zo erg naar mijn zin gehad. Ik werd mijn eerste dagen al super fijn en hartelijk ontvangen. Ook de communicatie met dit bedrijf is echt super.
Ze helpen je overal bij als je vragen hebt en de mensen binnen dit bedrijf zetten zich met alles wat ze kunnen voor iedereen in. Ook als je een tijd voor dit bedrijf werkt, blijven ze hun best doen om alles zo goed mogelijk te doen en te regelen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden die op zoek is. Ik ben het bedrijf super dankbaar en de mensen die zo hun best doen. Ik hoop dat meer mensen over een tijd een goede review kunnen schrijven over dit bedrijf!