Vind jouw nieuwe baan
Groen Uitzendburo is sinds 1995 hét uitzendbureau van Nederland voor werk in het groen.
Vertrouwd door:
Groei kansen
Wat je kunt verwachten van Groen Uitzendburo
- Jouw werkgeluk is onze missie
Samen vinden we een werkplek waar je elke dag met plezier naartoe gaat.
- Meer dan 25 jaar ervaring
Sinds 1995 helpen we mensen in de groensector aan hun droombaan.
- Persoonlijk en betrokken
We luisteren naar jouw wensen en vinden een baan die je energie geeft.
Ervaringen van mensen
Ramon van de Kolk
Heel fijn uitzendbureau! Doen hun uiterste best om werk voor je te vinden, bieden cursussen aan om verder te groeien en er is persoonlijke aandacht voor je. Goede tijd gehad toen ik voor Groen gewerkt heb!
Leo Rhodenborgh
Goede ervaring met dit uitzendburo. Vriendelijke mensen die de markt kennen. Na vele jaren werken in de IT heb ik een switch gemaakt naar het hoveniersvak. Hierbij heb ik bij Groen Uitzendburo aangeklopt en ben ik in de cursus Aankomend hovenier gestapt. Via Groen Uitzendburo ook een leuke baan gevonden. Mooie start voor dit nieuwe begin! Dank daarvoor!!
Peter Van den Bos
Sinds enkele maanden ben ik werkzaam voor Groen Uitzendburo BV. Een mooi uitzendbureau dat graag meedenkt met hun toekomstige medewerkers. Dit bleek al tijdens het eerste (kennismakings)gesprek. Er wordt geluisterd naar je wensen, je kunt zelf aangeven hoeveel uur je wilt werken en wat voor bedrijf je zoekt.
De medewerkers zijn zeer deskundig en weten erg veel van de hoveniersbranche. Door de samenwerking met het opleidingscentrum De Groene Veluwe zijn er genoeg opleidingsmogelijkheden en cursussen die je kunt volgen. Groen Uitzendburo is zeker een aanrader als je wilt werken in de hoveniersbranche!
Nigel daalen
Tijdens het werken voor het bureau. Heb ik geen klachten gekregen. Heb mij geld altijd op tijd gekregen. duidelijk systeem om je uren in te verwerken. als je vragen hebt wordt er snel op geantwoord en wordt regelmatig contact gemaakt om te vragen of het werken nog leuk is en hoe het gaat op werk.
Arnold Pieters
Vriendelijke mensen, gedreven en ervaren om je snel aan het werk te helpen. Ruim voldoende uitleg over het bijhouden en indienen van urendeclaraties. Bevalt mij zeer goed!
Mike Plattel
Dit is een TOP uitzendbureau, eentje die tijd neemt voor (toekomstige) werknemers en echt hun best doet om je op de juiste plek te plaatsen. Joris heeft mij heel goed geholpen bij het vinden van een baan. Ik bedank het hele team vriendelijk en wie weet doe ik in de toekomst nog opleidingen en/of cursussen via jullie.
Menno Janssen
Bij Groen Uitzendburo word je goed ontvangen wanneer je er voor het eerst naar binnen loopt. Ze nemen de tijd voor je door middel van een gesprek om te kijken waar jouw interesse ligt. Wanneer ze dit weten, gaan ze meteen aan de slag om een geschikte werkplek voor jou te regelen.
Je wordt goed tijdens je werk ondersteund, er wordt goed contact onderhouden. Eventuele problemen worden snel verholpen. Ik raad iedereen dit uitzendbureau aan!
Dave Coenradi
Een zeer sociaal en goed uitzendbureau. Salaris is altijd op tijd, en er is een goede regeling voor werkschoenen en/of kleding! Een juiste sfeer is zeer van belang, en die is er. Samen tot oplossingen komen zijn ze bereid. Elk jaar proberen ze twee keer na werktijd te bellen om te vragen hoe het gaat, en soms komen ze langs op je werk om ook persoonlijk contact te houden en dingen bespreekbaar te maken. Echt een uitzendburo dat zijn groei verdient!
Cursussen die vergoed worden, oftewel doorgroeimogelijkheden in een breed bereik. Zelfs zonder ervaring kun je deze opdoen, dus hou je van tuinieren, dan raad ik Groen Uitzendburo aan! De eigenaren en werknemers mogen trots zijn op wat ze samen hebben bereikt! Chapeau!
Jerry de Boon
Een professioneel uitzendbureau. Door dit uitzendbureau heb ik uiteindelijk een vast contract gekregen. De communicatie is top, het systeem om je uren in te vullen is gemakkelijk en overzichtelijk. En niet te vergeten, ze zijn erg behulpzaam!
Arjen Bezemer
Een paar jaar zeer tevreden voor Groen Uitzendburo gewerkt. Zelfs in de lastigere tijden hadden ze toch altijd snel werk voor me gevonden. Het contact is altijd makkelijk en vriendelijk geweest.
Sebastiaan Kraan
Goede organisatie met deskundige en vriendelijke mensen, precies het juiste bedrijf gevonden waar ik graag wilde werken.
Claudia van Moorsel
Ik ben nieuw in de groene sector en heb dus geen vergelijkingsmateriaal, maar ondanks dat is het overduidelijk dat dit een heel bijzonder uitzendbureau is. Ze zijn zeer betrokken en vriendelijk en zorgen ervoor dat je als uitzendkracht aan het juiste bedrijf wordt gekoppeld. Ik beveel het dus van harte aan!
Alex van Heumen
Een fijn bedrijf/uitzendbureau, waarbij je snel geholpen wordt aan de hand van wat je kunt en wat je wilt. Daarnaast helpen ze je vlot als je vragen hebt en geven ze uitleg waar je die wilt. Zelf heb ik nu via Groen Uitzendbureau een bedrijfsauto mogen gebruiken. Ook staan er binnenkort twee cursussen op de planning via een scholingsbudget vanuit het uitzendbureau.
Milan Jonker
Hallo, ik ben Milan Jonker. Ik volg een opleiding ‘In het groen’ en sinds kort loop ik stage bij Van Triest Hoveniers via Uitzendbureau Groen. Ik heb het enorm naar mijn zin en ben heel goed ondersteund door de jobcoach. De mensen met wie ik werk begeleiden mij goed en ik kijk altijd uit naar de stagedagen. Ik heb onlangs ook een opleidingsdag voor de minigraafmachine gevolgd en het certificaat gehaald. De dag was goed geregeld met fijne instructie. Kortom, mijn plek gevonden.
Seger Koenders
Begonnen als iemand met totaal geen ervaring in het groen, was Groen Uitzendbureau zeer betrokken bij alle stappen in het zoeken en houden van werk. Joris heeft mij met van alles geholpen en ik kon altijd bij hen terecht voor vragen en steun. Een zekere aanrader voor iedereen die als uitzendkracht wil vorderen of beginnen in het groen!
Henk
Groen Uitzendburo heeft aandacht voor bedrijven die inleenkrachten zoeken, alsmede voor medewerkers die actief in het groen willen werken. Het uitzendburo biedt vele mogelijkheden tot opleiding door middel van trainingen en begeleiding. Na een jaar voor Groen Uitzendburo te hebben gewerkt, kon ik doorgroeien in het vak en heb inmiddels een jaarcontract binnen gesleept.
Iedereen van Groen Uitzendburo, ontzettend veel dank voor alle steun, begeleiding en vertrouwen die ik van jullie heb mogen ontvangen. Jullie zijn het waard om in de grote regio gezien te worden en als zodanig als een zeer waardevolle partner behandeld te worden.
David Branz
Groen Uitzendburo is altijd aardig en vriendelijk. Als je ze belt, word je meteen geholpen. Hoge kwaliteit, professionaliteit, responsiviteit en betrouwbaarheid!
Jurriaan Kuijs
Beetje last minute gevraagd of ik nog kon instromen met de opleiding tot boomverzorger (ETW). Direct heel enthousiast en behulpzaam contact en snel aan het werk gezet. Goed geholpen met de financiële uitdagingen en relatief snel aan het werk gezet ook!
Kevin Jansen
Dankzij dit uitzendbureau ben ik reeds 5 weken werkzaam bij een fantastisch bedrijf. Iedereen die in de groene sector aan de slag wil en/of een doorstart wil maken op het gebied van werk, raad ik aan de samenwerking met de mensen van dit uitzendbureau aan te gaan.
Tijdens het kennismakingsgesprek voelde ik een oprechte interesse en inzet van Joris, een van hun medewerkers, die mij na een week al in contact bracht met het bedrijf waar ik nu met veel plezier werk. De rondleiding in Epe maakte mij duidelijk hoe bijzonder dit uitzendbureau is. Zoals ook beschreven staat op de website, is daar namelijk een samenwerking gaande tussen het hoveniersbedrijf, studiecentrum en Groen Uitzendburo.
Zij versterken elkaar en de uitzendkracht heeft hier baat bij, want die kan zichzelf bijvoorbeeld doelgericht en professioneel ontwikkelen via opleidingscentrum Groene Veluwe. De ondersteuning die ik krijg van Joris vind ik nuttig. Deze ervaar ik als opbouwend en toekomstgericht.
Erwin Poll
Sinds maart begonnen bij Groen Uitzendbureau aan de slag te gaan. Fijne mensen die meedenken en eventueel diverse cursussen aanbieden. Goede begeleiding van de mentor door te bellen of te appen en regelmatig langs te komen. Uitbetaling salaris op tijd. Al met al ben ik zeer tevreden.